[an error occurred while processing the directive]

За крок до Європи

Про роботу головного управління промисловості та розвитку інфраструктури області, проблеми та їх вирішення розповів начальник управління Михайло Олійник.

—   Прокоментуйте будь-ласка ситуацію, яка склалася на Комбайновому заводі.


—   У 19998 році Кабінет Міністрів передав акції цього заводу компанії УкрАгроМашІнвест, які невдовзі перепродали ці акції. У зв’язку з змінами керівництва відбувся збій виробництва, який, на мою думку, спричинив до таких „війн” працівників Комбайнового. До того ж, ще однією проблемою стало зменшення засів цукрового буряку, а також створення фермерський та одноосібних господарств, де використовують в обробці землі імпортну, зручну у використанні техніку. Коли у свою чергу Комбайновий виготовляє габаритні, хоча і досить високоякісні машини. Ці машини втратили свій попит на Українському ринку, адже біля кожного цукрово заводу є свої МТС, а кожен фермер купує імпортну дрібну і досить недорогу техніку.


—   Які шляхи вирішення цієї проблеми вбачаєте Ви?


—   На мою думку, якщо дуже захотіти, то можна вирішити будь-яку проблему. В даному випадку, для роз’яснення даної ситуації, ми проведемо збори на Комбайновому заводі, куди запросимо нових власників, представників з Центарльного фонду держмайна, представника з Генеральної прокуратури (адже справа досі розглядається у прокуратурі), а також працівників Комбайнового. У свою чергу, ми пропонуватимемо новим власникам розпочати виробництво мілкої, надійної та недорогої техніка, яка має попит на ринку України і є доступною для сільгосодарських підприємств та одноосібників.


—   Розкажіть, про роботу інших масштабних підприємств області.


—   Серед найбільших ми маємо „Текстерно”, „Оріон”, „Ватра”. Приємно розповісти про підприємство „Текстерно”, де з приходом інвестора відбулися позитивні зміни. Близько 40 мільйонів євро новий інвестор вклав у підприємство для його модернізації та технічних нововведень. Зараз продукція „Текстерно” по своїй якості зайняла друге місце на всесвітньому конкурсі у Франції. Завдяки хорошому експорту підприємство набирає значних оборотів. На рахунок „Ватри”, то завдяки керівництву, яке зуміло втримати продукцію на ринках Росії, Середньої Азії, Європи, підприємство має великі перспективи. Єдиним недоліком є високий попит на китайську продукцію, яка створює велику конкуренцію, адже їх товар є дешевим, хоча і набагато нижчої якості. Зменшився також попит на внутрішніх ринках і на продукцію оборонного підприємства „Оріон”. Нажаль зараз продукція „Оріону” не запотребувана так, якби нам хотілося.


—   Які проблеми виникають у транспортній галузі області?


—   Основна проблема — це перенасичення маршрутної мережі в місті і недостатнє фінансування пільгової категорії пасажирів. Зате, завдяки дружніх та партнерських відносин з керівниками районів, керівниками транспортної та автоінспекції ми вирішуємо всі негаразди.


—   Скажіть чи вплинуло зростання тарифів на комунальні послуги на стан оплати за них?


—   Звісно, зростання цін прямо вібилися на оплаті за газ, електро-енергію та тепло. Для прикладу, на першу березня цього року за електроенергію було сплачено 102%, коли за газ 72,6%. Тобто, населення за газ сплатило — 77,8%, бюджетні організації — 89,9%, державні організації — 64,2% та місто — 100%. Погано з оплатою за тепло — це всього 79 % від 100% в області.


—   З такими темпами нам ще далеко до Європи!?


—   Насправді ми вже за крок від Європи. Але населення має усвідомити, що за два роки ми повинні модернізувати свої котли, поміняти вікна і навчитись обігрівати свою квартиру, утепливши її. Ватро економити воду, адже так робить весь світ — природні ресурси не вічними. Якщо кожен економитиме свої кошти за комунальні послуги, то наша держава процвітатиме.

[an error occurred while processing the directive]