[an error occurred while processing the directive]

Юлія Тимошенко пропонує Президенту зробити призначення губернатора Київської області не за кумівським принципом, а за принципом професіоналізму

Витяги з брифінгу Прем’єр-міністра України Тимошенко Ю.В. від 22 липня 2009 року після урядового засідання.

Ще одне кадрове повідомлення, яке я хотіла би зробити. Ви знаєте, що зараз є вакансія в Київській області голови облдержадміністрації Київської області. Ви знаєте, що я на цю посаду подавала Президенту країни пана Пустовойтенка, який був в свій час Прем’єр-міністром країни, який був в свій час Міністром транспорту та зв’язку, досвідчена людина, людина, яка могла дуже професійно на високому рівні управляти Київською областю. Але в той же час ми отримали офіційну відмову від Президента країни в призначенні В.П. Пустовойтенка на посаду Голови Київської облдержадміністрації. Для мене це прикрий факт, тому що я вважаю пана Пустовойтенка високопрофесійною людиною, яка б могла навести лад в Київській області. Але в той же час аргументи Президента є такими, що, як він каже, не підлягають обговоренню, і він відмовився призначати пана Пустовойтенка на цю посаду.


Я хочу тільки зазначити, що в той час, коли у мене буде більше владних повноважень для призначення посадових осіб, Валерій Павлович обов’язково буде призначений. Але для того, щоб не залишалась вакансія, ми сьогодні Президенту запропонували іншу кандидатуру – це кандидатура Віце-президента Асоціації міст України та громад, Голови секції малих міст, голови Асоціації малих міст України, члена колегії Міністерства ЖКГ пана Козирєва Павла Генріховича. Ця людина має вищу освіту, має вчену ступінь, він закінчив Київський політехнічний інститут, аспірантуру НАДУ при Президентові України. Крім того, він пройшов спеціальне навчання за курсом „Муніципальний менеджмент, запроваджений фундацією Україна – США”, він пройшов спеціальне стажування в США, Австрії, Словенії, Естонії, Польщі, Швейцарії якраз на тему організації роботи місцевого самоврядування по проведенню адміністративно-територіальної реформи, а також пройшов досвід електронного врядування і досвід розвитку місцевого самоврядування. Це достатньо досвідчена людина, він нагороджений орденом „За заслуги 3-го ступеню”, людина досвідчена. Пан Павло Козирєв внесений сьогодні на засідання Уряду, голосування відбулось одностайне. І ми сподіваємося, що Президент призначить пана Козирєва головою Київською облдержадміністрації.


До речі, і вік у цієї людини такий, що він може ефективно і якісно працювати, він 1969 року народження. І взагалі думаю, що це достойна кандидатура, і що немає ніяких підстав для відхилення цієї кандидатури.


 


Уряд йде на збільшення статутного капіталу Нафтогазу з метою його посилити, зробити його повністю платоспроможним щоб він міг спокійно розраховуватись по всіх своїх зобов’язаннях і розвиватися.


збільшенням статутного капіталу НАК „Нафтогаз України” ми зміцнюємо фінансовий стан НАК „Нафтогаз України”, ми забезпечуємо його повну платоспроможність по всіх своїх зобов’язаннях, і ми робимо НАК „Нафтогаз України” таким, що може спокійно розраховуватись по всіх своїх зобов’язаннях.


ці гроші додаткового статутного капіталу НАК “Нафтогазу” будуть використовуватися не в цій цілі. На нормальне фінансове функціонування НАК “Нафтогазу”, вони будуть використані і на повернення строкових кредитів, вони будуть використані і на закачку природного газу і на всі інші цілі, які фінансово перед собою ставить НАК “Нафтогаз”. По суті, це гроші, які не мають цільового призначення, це статутний капітал. І куди НАК “Нафтогазу” буде потрібно їх використати в першу чергу, туди вони і будуть використані.


 


 


Юлія Тимошенко безмежно рада що нарешті затримана людина, яка персонально була причетна до вбивства Гонгадзе.


Перш за все, як громадянка України, я безмежно задоволена тим, що нарешті через 6 років бездіяльності, через абсолютно  недопустиму халатність, яка 6 років була, все ж таки, сьогодні затримана та людина, яка персонально була причетна до вбивства Г. Гонгадзе, яка безпосередньо володіє інформацією. І я як громадянка України безмежно сподіваюся на те, що на цей раз українському правосуддю не вдасться відмежуватися від громадської думки, здаючи шісток того процесу, який власне супроводжує розслідування справи Г. Гонгадзе  і що на цей раз будуть притягнуті до відповідальності якраз замовники цього вбивства, які зараз продовжують розкішно собі жити і вірю в те, що на цей раз не шістки будуть притягнуті до відповідальності, а справжні замовники. От, на що я сподіваюся.


І сподіваюся також, що буде захищене життя пана Пукача, поки він не дасть всю інформацію повністю і не буде насправді свідком в суді, і в тому числі обвинуваченим і ми не виведемо всю справу на чисту воду. Я дійсно сьогодні радію тому, що людина ця опинилася в лавах правосуддя.


 


Задля прийняття Бюджетного Кодексу Уряд об’єднає зусилля з місцевою владою – Президент заметував його виключно для того, аби не допустити зростання поваги до Уряду.


Уряд України об’єднає свої сили з асоціаціями міст, сіл, селищ, представниками місцевих громад, з органами місцевого самоврядування ми будемо вимагати від Президента відкликати вето, яке він наклав на Бюджетний кодекс. Крім того, ми будемо ставити перед Верховною радою питання подолання вето Президента. Я вважаю, що це вето накладено виключно з політичних мотивів, і для того, щоб не допустити зростання поваги до Уряд України, до Прем’єр-міністра, заради того, щоб зруйнувати зараз надії місцевого самоврядування і таким чином дискредитувати і Кабінет Міністра, і Прем’єр-міністра. Але якщо б влада була відповідальна, якщо б влада служила своєму народові, цей Бюджетний кодекс обов’язково був би підписаний Президентом, тому що цей і є справжня реформа місцевого самоврядування, це і є справжня підтримка місцевого самоврядування.


 


Юлія Тимошенко не допустить існування корупції в портовому господарстві – Уряд систематично наводить в ньому порядок.


в портовому господарстві ми продовжуємо наводити порядок і прибираємо всі корупційні структури, які так чи інакше захопили припортові території, причали, портові території, термінали, захопили нечесно, за корупційні внески певним чиновникам, і зараз ми започатковуємо більше 10 інвестиційних проектів, які на відкритих аукціонах дадуть можливість всім без виключення інвесторам, які хочуть будувати термінали в портах, придбати це право на аукціоні і зайти і порти і спокійно будувати термінали, причому, гармонізуючи стосунки між інвестором і портом, і між інвестором і державою, між інвестором і користувачами цих терміналів. Щоб була доступність. А те, що там побудували свої удельні князівства в портах, окремі бізнес-структури, цього я як Прем’єр-міністр, продовження цієї традиції ніколи не допущу.


 


ОПЗ буде виставлений на „прозорий красивий конкурентний” конкурс – адже цього хоче і колектив і керівництво заводу.


за весь період мого прем’єрства не приватизований „в чорну” жодний об’єкт державної власності. Запам’ятайте це. І та приватизація, яка буде зараз проводитись, яку ми готуємо, до речі, за проханням колективу заводу і за проханням керівництва заводу „Одеський припортовий”, це буде проводитись в прозорий красивий конкурентний спосіб. У всіх на очах, коли ви зможете це оцінити. Після „Криворіжсталі” це буде, можливо, друга в історії України чесна приватизація.


 


Приватизаційна політика Юлії Тимошенко має головний принцип – жодної корупції – за час її прем’єрства жодного родовища, жодного підприємства не було вкрадено у держави, не було приватизовано по чорному.


І за півтора роки жодне державне підприємство не було захоплено, не було в тіньовому секторі привласнене. І це досягнення. Тут корупція припинена повністю. За час мого прем’єрства жодне родовище нафти і газу не було на корупційній основі видано і розібрано певними людьми, близькими до влади. Всі родовища нафти і газу передані тільки державному підприємству НАК „Нафтогаз України” „Укргазвидобування”. І за період мого прем’єрства не зайшли на корупційній основі жодні так звані в лапках „тіньові інвестори” в спільні проекти, знаєте, є таке створення спільного підприємства з державною власністю, з державними підприємствами. Це тіньова прикрита приватизація.


І не було зроблено жодного закритого тіньового інвестиційного проекту, коли потім пред’являють права власності приватної на державні об’єкти. Так, безумовно, на рівні дрібних чиновників ще корупція в країні процвітає, але, ви знаєте, що доступ Уряду на той нижчий рівень, який там в містах, районах, областях, нам, по суті справи, закритий, тому що ми сьогодні не можемо виконати своє конституційне право як Уряд призначити голів облдержадміністрацій, районний держадміністрацій, і, безумовно, там на тому нижчому чиновничому рівні сьогодні повна вакханалія з корупцією. Але я і туди поступово доберуся і там будемо ці речі мінімізувати, наскільки це можливо.

[an error occurred while processing the directive]