[an error occurred while processing the directive]

ПР «наплювала» на соціальні пільги та гарантії, які вони обіцяли українцям перед виборами

Говорячи про «Державну програму економічного і соціального розвитку України на 2010 рік», яка представлена у парламенті та проголосована у першому читанні, немає жодного підтвердження того, що програма Віктора Януковича, з якою він йшов на вибори, буде виконуватися.

Ганебним по меншій мірі є розділ Програми про підтримку інформаційного простору. По-перше, судячи з цього документу, національного інформаційного простору в Україні немає як і терміну «національні інтереси», в документі, не тільки не ставиться питання про підтримку, а взагалі жодного разу на згадуються слова «українська мова», «українські традиції». Складається враження, що в Україні нема національних інтересів, зате все стало, як в радянській термінології «вітчизняним».


 Хоча найбільше обурює пересічного українця те, що питання соціального забезпечення, обіцяне перед виборами, правлячу політичну силу не цікавлять абсолютно.


До вашої уваги Проекти Закону про соціальні гарантії і пільги та голосування всіх фракції Верховної Ради України.


Засідання Верховної Ради України від 15 квітня:


Для повторного розгляду після доопрацювання:


1454 Проекту Закону про внесення змін до статті 33 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (щодо розміру пенсії з інвалідності). Пропонується для всіх інвалідів II і III груп при наявності у них страхового стажу пенсію по інвалідності призначити у розмірі пенсії за віком, обчисленої відповідно до статей 27 і 28 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».


Голосування \”за\”: ПР-0, БЮТ-134, НУ-36, КПУ-22, БЛ-0.


2150 Проекту Закону про внесення змін до статті 38 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» (щодо забезпечення інвалідів спец автотранспортом). Документ пропонує визначати основні регламентуючі положення, що стосуються порядку обліку інвалідів з ураженням опорно-рухового апарату та забезпечення їх спец автотранспортом не рішенням КМУ, а в Законі України «Про основи соціальної захищеності інвалідів України». З цією метою ст. 38 Закону доповнено положеннями, у яких встановлюється термін та основні умови забезпечення автомобілями інвалідів.


Голосування \”за\”: ПР-0, БЮТ-130, НУ-35, КПУ-25, БЛ-0.


2656 Проекту Закону про внесення змін до статті 38 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» (щодо права вибору інвалідом компенсації за неотриманий автомобіль). Пропонується запровадження можливості отримання інвалідами чи законними представниками дітей-інвалідів, які мають право на забезпечення автомобілем, за їх бажанням, замість автомобіля компенсацію його вартості на умовах, в порядку та розмірі, визначеними КМУ протягом десяти років.


Голосування \”за\”: ПР-0, БЮТ-133, НУ-37, КПУ-27, БЛ-0.


Засідання Верховної Ради України від 14 квітня:


Друге читання:


1416 Проект Закону про внесення змін до статей 5 та 8 Закону України \”Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім\’ям\” (щодо допомоги на рівні прожиткового мінімуму). У законопроекті пропонується надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям виходячи з розміру прожиткового мінімуму. З 2000 року розмір державної допомоги малозабезпеченим сім’ям встановлювався виходячи з можливостей видаткової частини Державного бюджету України і затверджувався одночасно з прийняттям закону про Державний бюджет України на відповідний рік. Для визначення  державної соціальної допомоги було встановлено «рівень забезпечення прожиткового мінімуму».


Щорічно Державним бюджетом рівень забезпечення прожиткового мінімуму диференційовано підвищувався, але не забезпечував конституційних гарантій  малозабезпечених сімей.


Прийняття Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» дасть змогу більш ефективно поліпшити соціальний захист малозабезпечених громадян.


Голосування \”за\”: ПР-0, БЮТ-142, НУ-44, КПУ-16, БЛ-1.



Для включення до порядку денного:


6164 Проекту Закону про внесення до Закону України «Про першочергові заходи щодо запобігання негативними наслідками фінансової кризи та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (щодо формування антикризових державного, продовольчого та державного медичного кошиків для потребуючих громадян). Забезпечити в умовах кризи цінову стабільність і доступність для громадян України життєво важливих продовольчих товарів, лікарських засобів і виробів медичного призначення шляхом формування антикризових державного продовольчого та державного медичного кошиків.


Голосування \”за\”: ПР-0, БЮТ-141, НУ-33,КПУ-27, БЛ-1.


6165 Проекту Закону про внесення до Закону України «про державну допомогу сім’ям з дітьми» (щодо державної допомоги на виховання дитини з трирічного віку). Право на допомогу на виховання дитини з трирічного віку до досягнення нею вісімнадцяти років за цим Законом має особа (один з батьків дитини, усиновлювач, опікун, баба, дід або інший родич), яка фактично здійснює виховання дитини. Допомога на виховання дитини з трирічного віку до досягнення нею вісімнадцяти років, призначена опікуну, вважається власністю дитини. Допомога на виховання дитини з трирічного віку до досягнення нею вісімнадцяти років надається щомісячно з трирічного віку до тринадцяти років у розмірі 250 гривень – на кожну дитину, з тринадцяти до вісімнадцяти років у розмірі 500 гривень – на кожну дитину у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.


Голосування \”за\”: ПР-0, БЮТ-136, НУ-32, КПУ-27,БЛ-1.


6167 Проекту Закону про внесення до статті 12 Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» (щодо додаткових виплат при народженні дитини). Допомогу при народженні дитини збільшити у розмірі. Відтак: 25 000 гривень – на першу дитину, 50 000 гривень – на другу дитину, 100 000 гривень – на третю і наступну дитину. Виплата допомоги здійснюється одноразово при народженні першої дитини в сумі 5 000 гривень, другої дитини – 7 000 гривень, третьої та наступної дитини – 10 000 гривень, решта на першу дитину виплачується протягом наступних 12 місяців, на другу дитину – 24 місяців, на третю і наступну дитину – 36 місяців рівними частинами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.


Голосування \”за\”: ПР-0,БЮТ-137, НУ-37, КПУ-27, БЛ-1.


Засідання Верховної Ради України від 13 квітня:


1017 Проект Закону про внесення змін до статті 6 Закону України \”Про державні гарантії відновлення заощаджень громадян України\”. Компенсація зазначених у частині першій статті 1 цього Закону заощаджень громадян проводиться в порядку, встановленому статтями 6 і 7 цього Закону. Доповнено Закон новою статтею такого змiсту: \”Стаття 9.  За згодою вкладникiв компенсацiя за  невиплаченi грошовi  вклади  громадян  може  проводитись шляхом безготiвкових розрахункiв з проiндексованих вкладiв, в першу чергу iнвалiдiв  I, II та III груп та пенсiонерiв, за: 


-оплату  житлово-комунальних послуг,  електричну енергiю, тверде паливо, газ;


          -придбання лiків, лікування, ортопедичне та стоматологічне     протезування;


-встановлення телефону,  оплату      послуг електрозв\’язку;


-навчання дiтей та онукiв у навчальних закладах;


-ремонт та придбання житла;


-придбання автомобілів”.


Голосування \”за\”: ПР-0, БЮТ-140, НУ-41, КПУ-27, БЛ-0. Не голосували депутати фракції УНП у ВР України, відсутній на сесійному засідання А.Яценюк.


2476 Проект Закону про внесення змін до статті 57 Закону України \”Про освіту\” (щодо пенсійного забезпечення та оплати праці педагогічних працівників). Законопроектом передбачається запровадження обрахунку пенсії педагогічним працівникам в розмірі 80 відсотків від суми заробітної плати педагогічного працівника. За кожний повний рік роботи на посадах педагогічних працівників передбачено збільшення розміру на один відсоток, але не більше, ніж на 90 відсотків середньомісячного заробітку.


З метою встановлення соціальної справедливості та заохочення для роботи в загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладах науково-педагогічних, педагогічних працівників, які мають вчене звання пропонується встановити підвищені оклади для цієї категорії: за науковий ступінь кандидата або доктора наук відповідно на 15 і 25 відсотків посадового окладу, за вчене звання доцента або професора – відповідно на 20 і 30 відсотків посадового окладу.


Зважаючи на значне навантаження на пенсійний фонд законопроектом пропонується поетапне введення нової системи обрахунку пенсій педагогічним працівникам.


Голосування \”за\”: ПР-0, БЮТ-136, НУ-21, КПУ-27, БЛ-0. Не голосували депутати фракції НУ у ВР України П.Ющенко, А.Греценко, І.Стойко, відсутній на сесійному засідання А.Яценюк.


 

[an error occurred while processing the directive]