[an error occurred while processing the directive]

Бюджет прийнято, – проблеми залишились

В останні дні свого існування антиукраїнська більшість «піаністів» Верховної Ради шостого скликання прийняли державний бюджет на 2013 рік. Бюджет прийнято без обговорення, поспіхом і з порушенням декількох законів. Чому так, ясно всім. Нова Верховна Рада не взяла б на себе відповідальності за такий непрофесійний, несправедливий і неефективний бюджет.

Уперше  за  останні  п’ять  років  він  передбачає  зменшення  доходів  у  порівнянні  з  2012  роком, недоїмка  становить  12,5  млрд.грн. Водночас,  за  підрахунками  регіоналів,  ВВП  має  зрости  на  цілих  25  млрд.грн. Це  ноу-хау  уряду  Азарова. Дефіцит  бюджету  офіційно  становить  50 млрд. грн.., але  по    оцінках  спеціалістів  біля  80млрд.грн. Дефіцит  бюджету  планується  покривати  за  рахунок  запозичень  в  сумі  135млрд.грн, а  загальна  сума  прямого  та  гарантованого  державного  боргу  очікується  в  сумі  600млрд.грн.

І  якщо  зарплата  працівників  бюджетних  організацій  і  пенсії  в  2013  році  зростуть  в  середньому  на  1,1 %,  то  декому  заплановані  досить  щедрі  подарунки.

На  утримання  МВС , СБУ, і  Генпрокуратури  видатки  збільшено  на  1,2млрд.грн. Водночас  витрати  на  Збройні  Сили  урізано  на 1млрд.грн. Необхідно  нагадати  що  чисельність  міліції в  Україні  досягла  250  тис. чоловік. Це  в  три  рази  більше  ніж  в  багатій  Німеччині, і  значно  більше  ніж  чисельність  нашої  армії. 

Дефіцит  пенсійного  фонду  зросте з  15,3млрд.грн.  до  21,76 млрд.грн. Субвенції  з  держбюджету  місцевим  органам  влади,  на  погашення  заборгованості  з  різниці  в  тарифах,  зменшуються   на  10,8млрд.грн.  або   на  17,8% . Катастрофічно  зменшена  підтримка  села, з  1млрд.грн.  до  96.8млн.грн , тобто  на  90%.

Збільшується  податкове  навантаження  на  звичайних  громадян. Натомість  підприємства  що  належать  акціонерам  від  Партії  регіонів  заплатять  податку  на  прибуток  на  1.6млрд.грн . менше  ніж  в  2012  році.

В бюджеті  закладена  згубна  практика  протиставлення  регіонів  при  виділенні  коштів  на  соціально економічний  розвиток  окремих  територій. На  цю  мету  виділено  на  2.8млрд.грн. менше  ніж в  2012  році, а розподіл  цих  коштів  абсолютно  незрозумілий.  Так  для  Донецької  області  виділено  30%  від  загальної  суми, для  Луганської  16,3%,  Житомирської (округ  Литвина) 10,5% . Решту  менше  50% на  інші  області. Взагалі  не  виділено  коштів  Тернопільській , Закарпатській, Миколаївській, Полтавській, Черкаській, Херсонській  областям.

Надзвичайно  важкий  бюджет  2013  року  і  для  нашого  району. На  1.3  місяця  немає  коштів  на  зарплату  освітянам, 0,8  місяця  працівникам  решту  бюджетних  установ. На  перший  погляд  це  ніби  краще  ніж  в  2012  році. Але  якщо  в  2012  році  додаткові  кошти  все  таки  поступили   то  зараз  керівництво  району  попереджено  що  більше  коштів  на  зарплату  не  буде і  їх  необхідно  знайти  на  місцях. Капітальні  видатки  не  заплановані  по  жодній  галузі  району.

При  цьому  не  можна  не  згадати  як  «використовувались»  державні  кошти в  2012  році. Вартість  збудованих  за  бюджетні  гроші  об’єктів  до Євро-2012  в  декілька  разів  вища  ніж  аналогічних  в  Польщі  і  об’єктів  в  Україні  збудованих  за  кошти  приватних  інвесторів. Закуплено  так  звані  вишки «Бойка» по  ціні  400млн.грн.  при  їх  фактичній  ціні  250млн.за  штуку. 300 млн.доларів  витрачено  на  придбання  неякісних  швидкісних  поїздів  корейського  виробництва. При  цьому, за  заявою  корейських  спеціалістів,  уряд  України  знав  що  дані  поїзди  не  пройшли  необхідних  випробувань  і  дав  згоду  на  їх  поставку.

Для  автомобілів  Кабміну  закуплено  зимові  шини  по  ціні  26 тис.грн  за  штуку. Комплект  шин  по  ціні  автомобіля  середнього  класу. І  таких  прикладів  можна  навести  безліч. Внаслідок  такої «діяльності» уряду  золотовалютні  запаси  зменшились  на  одну  третину. А  державний  борг  за  останні  два  роки  збільшився  вдвічі.

Виходячи  з  наведених  цифр  і  фактів  наша  фракція  в  Збаразькій районній  раді  не  повинна  була  голосувати  за  бюджет  району  на  2013рік,  але якщо  бюджет  не   затверджено  фінансування  району  продиться  по  1\\12 від  середньорічних    витрат  2012  року. А  проведені  розрахунки  показують  що  1\\12  не  вистачить  для  фінансування  першого  кварталу , так  як  витрати  цього  кварталу  значно  вищі  ніж  в  літні  місяці .Тому  неприйняття  бюджету ,а  відсутність  голосів  депутатів  нашої  фракції  привело  б  до  цього, загрожувало  зривом  у  здійсненні  бюджетних  видатків  в  січні  2013  року .в  тому  числі і  по  заробітній  платі.

Враховуючи  те, що  на  виборах  28 жовтня  2012  року  за  Об’єднану  опозицію  проголосувало  40%  виборців  району, в  тому  числі  працівників  бюджетних  установ, наша  фракція  як  виняток  виключно   в  інтересах  виборців  району  підтримала  цей  бюджет  з  метою  забезпечення  фінансування  бюджетних  закладів  і  органів  місцевого  самоврядування.

При  цьому  на  вимогу  нашої  фракції  прийнято  постанову  сесії  районної  ради  яка  зобов’язує  керівництво  району  підготовити  звернення до  депутатів  Верховної Ради  щодо  ініціювання  ними  перегляду  держбюджету  на  2013  рік  за  результатами  перших  трьох  місяців  з  врахуванням  першочергових  потреб  області.

Тому, наші  майбутні  дії  в Збаразькій  районній  раді  будуть  залежати  від  результатів  розгляду   цього  звернення.

Керівник  фракції «Батьківщина» 

Збаразької  районної  ради                                   

 Олексій Кондрацький

 

[an error occurred while processing the directive]