[an error occurred while processing the directive]

У Києві роботу голови Тернопільської ОДА визнано незадовільною

У відповідь на колективне депутатське звернення з приводу недофінансування бюджетної сфери області наприкінці 2012 року народних депутатів від Тернопільщини Василя Деревляного, Володимира Бойка та Михайла Апостола, днями прийшов лист з Кабінету Міністрів України.

В документі, за підписом Прем’єр-міністра України, повідомляється про виконання вимог, піднятих народними депутатами стосовно фінансування потреб бюджетної сфери Тернопільщини, а також визнано незадовільною роботу чинного голови Тернопільської ОДА Хоптяна В.А.

 

Нагадаємо, що у депутатському зверненні до Прм’єр-Міністра, Генпрокуратури та депутатському запиті, озвученому 13 грудня минулого року у парламенті, народні депутати Василь Деревляний, Володимир Бойко та Михайло Апостол вимагали негайного забезпечення у повному обсязі фінансування у 2012 році заробітної плати працівників бюджетної сфери та витрат на утримання бюджетних установ у Тернопільській області. А також, притягнути до відповідальності всіх причетних та винних у порушенні трудових прав працівників, порушенні норм Закону та Конституції України.

 За дорученням Генпрокуратури, вже через декілька днів органи прокуратури області організували перевірки за запитом народних депутатів України В.Деревляного, В.Бойка і М.Апостола щодо невиплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери Тернопільської області. Ще ерез декілька тижнів була виконана основна вимоги депутатів: виділені кошти з держбюджету для «латання» багатомільйонних дир у обласному та місцевих бюджетах Тернопільщини.

 

Після двомісячної перевірки знайшлися і винні у такій ситуації. Так, за словами самого ж Азарова (йдеться у відповіді на депутатські звернення), проблема нестачі коштів – це наслідок незадовільної роботи Хоптяна, якому правляча верхівка доручила керувати не лише Партією регіонів на Тернопільщині, але й всією Тернопільщиною.

Документ-відповідь до вашої уваги:

\"\"

[an error occurred while processing the directive]